Otázky a odpovědi

K přihlášení do svého účtu potřebujete znát telefonní číslo, kterým jste se registrovali do zákaznického programu a PIN.

Telefonní číslo

  • Znáte své číslo uvedeným při registraci?
    Do prázdného pole vedle telefonní předvolby, zadejte Vaše telefonní číslo, které jste zadávali při registraci do zákaznického programu (pravděpodobně jste jej hlásili obsluze na prodejně)
  • Neznáte své přihlašovací údaje?
    Máte-li zákaznickou kartičku, ale nepamatujete si telefonní číslo k přihlášení => volejte GECO zákaznickou linku.

PIN

  • Znáte PIN?
    Zadejte do pole PIN a přihlaste se
  • Neznáte PIN?
    Tak po vyplnění Vašeho telefonního čísla do kolonky pro číslo klikněte na odkaz "Zapomněli jste PIN?", který je pod zadávacím polem pro PIN a nový PIN vám bude odeslán na Vaše telefonní číslo zadané při registraci.

Stát se to opravdu může a to z různých důvodů:

SMS padá do SPAM složky

  • nejčastějším problémem je, že SMS padá do SPAM složky ve vašem telefonu. Zkontrolujte tedy zda GECO SMS není přímo tam.
  • zde je uveden postup, kde zhruba hledat (může být samozřejmě u různých verzí operačního systému i jinde):
    • ANDROID
      • klikněte na ikonku "Zprávy"
      • v pravém horním rohu je ikonka "panáčka / 3 tečky nad sebou / ikonku s fotkou nebo velké písmeno" a otevře se okno "Vyberte účet", kde klikněte na položku "SPAM a zablokované zprávy" a odtud nalezenou zprávu proklikem odeberte, aby Vám SMS chodily standardně do příchozích zpráv.
      • V případě, že SMS s PINem nenaleznete přímo v kategorii "SPAM a zablokované zprávy" je rovněž možné se v tomto menu podívat na blokovaná čísla a zkontrolovat zda v něm nemáte zablokované číslo SMS brány operátorů viz tabulka
        T-mobile 736 302 321, 736 302 322
        Vodafone 60140, 60141
        O2 720 002 177
    • APPLE (iOS)
      • klikněte na ikonku "Nastavení" a do vyhledávacího pole napište "Zprávy" a otevřete jej. Nyní hledejte v menu volbu "Neznámé a spam" a zkontrolujte, zda-li zde nemáte nějaké zablokované zprávy, potažmo povolenou aplikaci, která by Vám je mohla filtrovat a vypněte ji.
      • Rovněž je možné se podívat ve zmíněném nastavení zpráv na pole "Zablokované kontakty", zkontrolovat zda nemáte zablokované číslo pro Vašeho operátora viz tabulka výše a případně přetažením řádku u čísla doleva v telefonu odblokovat. Poté si zkuste SMS zaslat znovu.

Výpadek SMS brány

  • je výpadek odesílání SMS na straně operátora (problém je řešen operátorem, zkuste si nechat zaslat SMS později)

Zadávání chybného telefonního čísla

  • zadáváte telefonní číslo, které není u nás evidováno

Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku, kde s Vámi ověříme, že jde opravdu o Váš účet a následně telefonní číslo změníme.